Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Szampony Catzy pomocne w walce z LZS ?

Kochani z gory was przepraszam za brak polskich znakow. Moj komputer ma jakis mam nadzieje tylko chwilowy problem i nie moge zainstalowac na nim polskiego jezyka i przez to nie mam polskich znakow niestety :/  Jakis czas temu dzieki uprzejmosci Pani Izaebli otrzymalam do testowania dwa szampony firmy Catzy. Prawde mowiac kiedys zastanawialam sie nad ich kupnem ale moja skora od dluzszego czasu zle reaguje na szampony z sls i zwyczajnie zrezygnowalam z zakupu. Nadazyla sie jednak okazja zeby je przetestowac za co bardzo serdecznie dziekuje Pani Izabeli. Szampony przyszly do mnie zapakowane w karton w zielono-czrwonym kolorze  adekwatnie do kolorow szamponow firmy Catzy. Oba szampony sa produktami przeznaczonymi do wlosow z lupiezem, zielony z dodatkiem ziol na lupiez lojotokowy, czerwony natomiast (moim zdaniem nieco delikatniejszy) do zwyklego lupiezu. Waznym skladnikiem kazdego z szamponow jest pirytonianem cynku. Ja juz kiedys probowalam produktu z cynkiem i bylam ba

Wszyscy mają Yankee Candle a ja...

A ja nie :)
Posiadam woski zapachowe do kominka, ale nie są to oryginalne Yankee Candle. Ponieważ uwielbiam wszelkie olejki zapachowe które można wlać do kominka, i wypełnić ich zapachem cały pokój, i Yankee Candle również bardzo mnie do siebie ciągną i pewnie kiedyś je zakupię:). Nie chciałam jednak kupować ich przez internet(bo wolałam sprawdzić przed zakupem zapach)  i szukałam stacjonarnie no i niestety nie znalazłam. Będąc jednak w zeszły weekend na giełdzie kwiatowej, razem z koleżanką znalazłyśmy stoisko z dużą ilością świec zapachowych, olejków do kominków, kadzidełek i natknęłam się przy okazji na woski zapachowe ( takie małe podróbeczki Yankee Candle). Ponieważ ich cena była bardzo atrakcyjna a zapachy kilku z nich bardzo mi się spodobały kupiłam na początek 4 zapachy. Każdy wosk kosztował 1,10 zł. Zapachy które zagościły u  mnie to:
Truskawka zapach faktycznie jest truskawkowy, nie chemiczny :)
Truskawka z wanilią piękne połączenie bardzo ładnie się ze sobą komponują, jednak przebija wanilia
Brzoskwinia delikatny słodki, prawdziwie brzoskwiniowy zapach :)
Orient lekko słodki z jakąś ciężką nutką ( nie każdemu będzie pasować)



Ponieważ mój chłopak również lubi olejki zapachowe w szczególności owocowe dostał ode mnie truskawkowy wosk. Wrzuciliśmy pół do kominka i po kilku minutach zapach rozszedł się po całym pokoju. Zapach był intensywny, trwały ale nieduszący. Dosłownie kilka minut starczyło żeby pokój pachniała truskawkami :) Myślę że się opłaciło kupić kilka takich wosków do wypróbowania, tym bardziej że cena jest bardzo atrakcyjna :) Cieszę się że udało mi się je znaleźć, na pewno kupię jeszcze inne zapachy, ale na pewno kiedyś spróbuję prawdziwych Yankee Candle.


Komentarze

  1. Kiedyś uwielbiałam takie zapachy ale teraz coś mi się zrobiło że nie mogę nic takiego sztucznego bo mnie dusi. Musiałam powywalać wszystkie świeczki zapachowe bo nawet jak stały nie zapalone to je czułam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem gust się zmienia i nawet ulubione zapachy przestają nam pasować :(

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię woski YC :) Ich zapachy są jednak bardzo intensywne, więc zbyt długo ich nie palę. Ale aromat w całym domu cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te moje woski też są bardzo aromatyczne, może zapach się nie niesie po całym domu ale wystarczy chwila, żeby mocny, aromatyczny zapach rozniósł się po pokoju :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty