Przejdź do głównej zawartości

Co udało mi sie upolowac w Intermarche

Kiedy jadę do babci zawsze wstępuję do Intermarche, jest bardzo blisko domu a poza tym można tam zawsze znaleźć coś fajnego. To jeden z moich ulubionych sklepów:)
Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to olejek do włosów i ciała Oil therapy. Ja wybrałam ten z olejkiem Arganowym jest jeszcze wersja z olejkiem Makadamia i Kokosowym. Nie jest to jednak czysty olejek arganowy, ale skład ma bardzo przyjemny. Zapach natomiast już nie przypadł mi do gustu ale o tym będzie więcej w recenzji jak trochę go poużywam.
Kupiłam go za 10 zł

Poniżej zdjęcie ze składem, sposobem użycia i opisem producenta. Nie wiem czy uda wam się do końca zobaczyć napisy ale w składzie jest olej słonecznikowy, olejek arganowy, konserwanty w postaci witamin.


Drugą rzeczą jaką znalazłam w sklepie był żel pod prysznic z firmy Labell. Jest to francuski kosmetyk dostępny chyba tylko w sieci Intermarche. Żel był akurat w promocji za 8 zł. Na początku nie mogłam się zdecydować czy kupić szampon czy może żel. W końcu stanęło na żelu a za chwilę dowiecie się czemu. Kupiłam ten kosmetyk ze względu na skład. Wysoko w składzie bo już na drugim miejscu ma sok z aloesu a po nim ALS. Chcę zobaczyć jak zadziała na włosy i skórę.


A teraz dlaczego wybrałam żel a nie szampon, zobaczcie na skład i... znajdźcie różnicę :)


Jak pewnie zauważycie ( o ile doczytacie się w tych małych literkach :p) to zobaczycie że zarówno szampon jak i żel mają dokładnie taki sam skład. Więc ja wzięłam pierwszy lepszy nie patrząc na to czy pisze na nim szampon czy żel, tym bardziej że cena była taka sama :p.

Komentarze

  1. Śmieszna sytuacja z tymi składami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ze takie cudenka mozna spotkac w intermarche. musze sie tam kiedy wybrac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można można, polecam zaglądać na intermarchowe kosmetyki :)

      Usuń
  3. Szampon ma jeszcze Inulinę w składzie, a żel jej nie ma :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No z tymi składami to nieźle... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam kupić ostatnio w Intermarche właśnie ten żel-szampon, ale za 9 złotych to ja dziękuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale może się fajnie sprawdzić. Cenowo dorównuje Alterze.

      Usuń
  6. Pierwszy raz się spotykam z takimi składami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tych rzeczy, ale składy super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, działanie muszę przyznać też mi się podoba, już niedługo będę mogła to opisać :)

      Usuń
  8. Mam ten olejek, kupiłam go w Naturze i jestem z niego bardzo zadowolona i skład ma bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tylko zapach nie do końca pasuje :(

      Usuń
  9. Też bardzo lubię InterMarche - otworzyli na naszej śmiesznej prawie wsi i robi furorę :D Chętnie przeczytam o tym szamponie - żelu - ostatnio chciałam go wrzucić do koszyka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo o nim będzie :)
      A do Interka mam daleko, ale jak jadę do babci to muszę tam zajrzeć uwielniam go :)

      Usuń
  10. Szkoda,że się nie różniły cena to można by wtedy wziąć ten tańszy i sobie zaoszczędzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedawno trafiłam w Intermarche na szampon dla dzieci Labell wanilia i morela. Mogę polecić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O muszę poszukać i zorientować się cóż to :)

      Usuń
  12. Szkoda, że u mnie nie ma intermarche :D Chętnie bym wypróbowała ten żel-szampon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę że mam do niego dostęp :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kręcona różnorodność. Zdjeciowo.

Dzisiaj zamiast gadania ( pisania ;) będzie post zdjęciowy  A dla przypomnienia tutaj link do mojej mwh gdyby ktoś był zainteresowany :http://lavaniaviola.blogspot.ie/2014/03/moje-wosy-i-ich-historia.html
A poniżej możecie zobaczyć jak to z tymi kręciolkami jest, jak potrafią się poskrecaj a czasem rozprostowac, taki urok kręciolkow, co ciekawe mimo dużej wilgotności powietrza w irlandii puch zdarza mi się sporadycznie, Cantu Custard zdecydowanie je ujarzmia i trzyma :) 





A poniżej jeszcze mokre spiralki, jak wyschna były jeszcze bardziej skręcone aż żałuję że nie miałam czym zdjęcia zrobić :/ 

Nigdy całkiem prostych włosów nie miałam, odziedziczylam kręciolki po babci, dziadku oraz mamie ciesze się z tego :) Jestem z nich zadowolona bo mimo długości nadal mam ładny skręt z czego ogromnie się ciesze :) 
Ostatnio brakuje mi pomysłu na posty, jak macie jakieś pomysły bądź pytania to zapraszam, z miłą chęcią napisze o czymś co was interesuje;)
PRZYPOMINAM : - szukajcie mnie na Instagram  - na blo…

Mydełka do włosów Sesa i Shikakai.

Ostatnio czytając jeden z moich ulubionych blogów, i post o mydełku do włosów Shikakai przypomniałam sobie, że już od chyba roku czekają u mnie w pokoju opakowania po mydełku Shikakai i Sesa (oraz ostatki mydełka sesa). Kiedy zachomikowywałam te opakowania, zastanawiałam się nad stworzeniem bloga i pierwszymi recenzjami, które miały dotyczyć mydełek. Niestety nie zrobiłam im zdjęć, więc przedstawię wam zdjęcia które mam, a do zdjęcia mydełka Shikakai odeślę was na innego bloga :)

Oba mydełka zakupiłam przez internet i posłużyło mi do tego allegro. Oba mieściły się w cenie 5zł dlatego skutecznie mnie skusiły do zakupu, a myśl że są to mydełka indyjskie tym bardziej mnie do niego kusiły.

Mydełko sesa



Opis producenta i skład (bezczelnie skopiowane z wizaża :p)

Bogate w naturalne zioła oraz 6 olejków mydełko Sesa usuwa problemy takie jak łupież, wypadanie włosów, swędzenie skóry głowy. Jest wspaniałym sposobem na odżywienie włosów.
Polecane do stosowania raz w tygodniu. Zrób dużo pian…

Co tam u moich klaczkow slychac ?

Witajcie, bardzo dawno na blogu nie bylo moich klaczkow, wiec wreszcie musze je pokazac :) Nie maja sie tak zle, deszczowa pogoda i widoczny puch na zdjeciu to tylko pogodowe marudzenie, ale mam zdrowe koncowki wreszcie bo wlosy zostaly podcietem w dodatku pozbylam sie brzydkich ogonow i chociaz ja zauwazam zmiane w dlugosci i tesknie za ta kora byla to roznicy na oko bardzo nie widac. Bylam u trychologa, ale niestety wizyta sie nie odbyla bo okazalo sie ze Pani doktor musiala pojechac na szkolenie :/ Uda sie innym razem. Za to udalam sie do moejej fryzjerki na podciecie koncowek i lekkie cieniowanie, wloay troche odzyly, staram sie je olejowac poki co czym popadnie, ale zamierzam wrocic do mojej ukochanej Amli Gold lub Sesy, albo moze zamowie cos nowego, to jeszcze sie zobaczy, osatnio byly troche zaniedbane ale postaram sie nad nimi znowu popracowac :) Zdjecie robione po myciu, wlosy umyte szamponem, odzywka d/s garnier Ultimate Blends na 15 min potem, to samo jako b/s wlosy odgni…