Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Szampony Catzy pomocne w walce z LZS ?

Kochani z gory was przepraszam za brak polskich znakow. Moj komputer ma jakis mam nadzieje tylko chwilowy problem i nie moge zainstalowac na nim polskiego jezyka i przez to nie mam polskich znakow niestety :/  Jakis czas temu dzieki uprzejmosci Pani Izaebli otrzymalam do testowania dwa szampony firmy Catzy. Prawde mowiac kiedys zastanawialam sie nad ich kupnem ale moja skora od dluzszego czasu zle reaguje na szampony z sls i zwyczajnie zrezygnowalam z zakupu. Nadazyla sie jednak okazja zeby je przetestowac za co bardzo serdecznie dziekuje Pani Izabeli. Szampony przyszly do mnie zapakowane w karton w zielono-czrwonym kolorze  adekwatnie do kolorow szamponow firmy Catzy. Oba szampony sa produktami przeznaczonymi do wlosow z lupiezem, zielony z dodatkiem ziol na lupiez lojotokowy, czerwony natomiast (moim zdaniem nieco delikatniejszy) do zwyklego lupiezu. Waznym skladnikiem kazdego z szamponow jest pirytonianem cynku. Ja juz kiedys probowalam produktu z cynkiem i bylam ba

Garnier Fructis Citrus Detox.

Dziś przedstawiam państwu szampon Garniera. Kupiłam go z ciekawości i przy okazji promocji. Inaczej pewnie nie zwróciłby mojej uwagi. Już od dawna nie czytam tylko co pisze na opakowaniu producent ale również składy kosmetyków. Tym razem jednak nie zwróciłam na skład specjalnej uwagi chyba dlatego że mi się trochę spieszyło, a akurat potrzebowałam jakiegokolwiek szamponu. Powiedzmy że byłam w podróży więc wzięłam pierwszy lepszy szampon.


 Co skusiło mnie do zakupu a no chyba fakt że szampon ma aż 400 ml w promocji za 10zł, pięknie pachnie, a producent napisał na opakowaniu (co udało mi się przeczytać jeszcze w sklepie), że koi swędzącą skórę głowy.


Opakowanie, typowo Garnierowe, duża plastikowa butla o bardzo ładnym wyglądzie zamykana na klik. Można z niej z łatwością wydobyć cały kosmetyk.
Zapach cudowny, cytrusowy chyba każdemu się spodoba. Kolor szamponu przeźroczysty.
Pięknie zmywa oleje i oczyszcza włosy oraz skórę głowy, muszę przyznać że faktycznie delikatnie łagodzi swędzenie. Myślę że u osób ze zwykłym łupieżem i swędzącą skórą na pewno się sprawdzi. Ale osoby z ŁZS nie będą nim do końca usatysfakcjonowane. Nada się również dla osób z przetłuszczającą się skórą głowy.


Szampon bardzo dobrze się pieni, wystarczy nawet niewielka ilość produktu do uzyskania dużej piany. Łatwo się go zmywa pozostawia na włosach piękny zapach i jednocześnie uczucie świeżości.
Skład:

Produkt spełnia swoje główne zadanie czyli zadanie oczyszczające, zmniejszonego wypadania nie zauważyłam z resztą wcale nie wierzyłam w to że szampon zadziała w ten sposób:p. Pomaga w walce z łupieżem i delikatnie łagodzi swędzenie. W zasadzie jestem z niego zadowolona :).
Jeszcze mi się nie skończył zostało mi ponaad pół butli, mam go od około miesiąca. Aktualnie używam go na zmianę z innym, moim jak narazie ulubionym szamponem o którym już niedługo :)

Komentarze

  1. U mnie skończyłoby się ogromnym uczuleniem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten szampon i wspominam go dobrze :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także zmagam się ze swędzącą skórą głowy. Szamponu nie miałam okazji używac...

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też wysypka i czerwone bąble na skórze we włosach oraz na szyi, skroniach i karku. Tym razem miałam wersję "mega objętość". I już jestem na 200% pewna że to on stał za poprzednim uczuleniem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty