Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Szampony Catzy pomocne w walce z LZS ?

Kochani z gory was przepraszam za brak polskich znakow. Moj komputer ma jakis mam nadzieje tylko chwilowy problem i nie moge zainstalowac na nim polskiego jezyka i przez to nie mam polskich znakow niestety :/  Jakis czas temu dzieki uprzejmosci Pani Izaebli otrzymalam do testowania dwa szampony firmy Catzy. Prawde mowiac kiedys zastanawialam sie nad ich kupnem ale moja skora od dluzszego czasu zle reaguje na szampony z sls i zwyczajnie zrezygnowalam z zakupu. Nadazyla sie jednak okazja zeby je przetestowac za co bardzo serdecznie dziekuje Pani Izabeli. Szampony przyszly do mnie zapakowane w karton w zielono-czrwonym kolorze  adekwatnie do kolorow szamponow firmy Catzy. Oba szampony sa produktami przeznaczonymi do wlosow z lupiezem, zielony z dodatkiem ziol na lupiez lojotokowy, czerwony natomiast (moim zdaniem nieco delikatniejszy) do zwyklego lupiezu. Waznym skladnikiem kazdego z szamponow jest pirytonianem cynku. Ja juz kiedys probowalam produktu z cynkiem i bylam ba

Eveline Cosmetics pomadka SoS z Olejkiem Arganowym.


Już mówiłam że nie mam czasu na pisanie nad czym ubolewam, ale postaram się w końcu zmobilizować i przynajmniej raz w tyg coś wrzucić nowego.

Ostatnio w moim mieście otworzyli nową drogerię "Koliber" musiałam tam wstąpić :). Od razu na wstępie dostałam kartę stałego klienta :). W drogerii za namową mamy kupiłam pomadkę Eveline Cosmetics z Olejkiem Arganowym i smaku wiśniowym, jest jeszcze naturalna i chyba truskawkowa i waniliowa.


Pomadka zamknięta jest w kartonowym pudełeczku o bardzo eleanckim i kuszącym wyglądzie (chyba też dlatego mnie skusiła :P) W środku pudełeczka znajduje się okrągła pomadeczka z małym pokrętłem u dołu, żeby można ją było wysunąć.

Skład i Opis producenta (zdjęcie zaczerpnięte ze strony rossmana):


Działanie, moja opinia:
Pomadeczka pięknie pachnie wiśniami, zapach nie jest nachalny i nie jest wyczuwalny w smaku. Pomadka dobrze nawilża i świetnie nadaje się na zimę. Nie nadaje się do trzymania w zimnej torebce czy zimowej kurtce, ponieważ konsystencja robi się zbyt twarda i ciężko ją rozsmarować, najlepiej nosić ją w kieszeni od spodni ciepło ciała spowoduje że konsystencja będzie bardziej miękka i będzie łatwiej ją zaaplikować. Pomadka zawiera olejki i witaminy co jest niewątpliwie dużym plusem. Jest bardzo przyjemna w stosowaniu. Ma tylko jedną wadę. Opakowanie niestety się psuje a mianowicie pokrętło u dołu. Przy częstym wysuwaniu i wsuwaniu pomadki, pokrętło działa tylko w jedną stronę wysuwa pomadkę, ale nie można jej schować, trzeba jej w tym pomóc. Cena regularna to 8 zł a w promocji można ją dostać za około 4/5 zł. Pomadka jest wydajna i nie pozostawia nieprzyjemnej wazelinowej warstewki na ustach, czego ja osobiście bardzo nie lubię.

Myślę że jest to produkt warty uwagi

Komentarze

Popularne posty