Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Szampony Catzy pomocne w walce z LZS ?

Kochani z gory was przepraszam za brak polskich znakow. Moj komputer ma jakis mam nadzieje tylko chwilowy problem i nie moge zainstalowac na nim polskiego jezyka i przez to nie mam polskich znakow niestety :/  Jakis czas temu dzieki uprzejmosci Pani Izaebli otrzymalam do testowania dwa szampony firmy Catzy. Prawde mowiac kiedys zastanawialam sie nad ich kupnem ale moja skora od dluzszego czasu zle reaguje na szampony z sls i zwyczajnie zrezygnowalam z zakupu. Nadazyla sie jednak okazja zeby je przetestowac za co bardzo serdecznie dziekuje Pani Izabeli. Szampony przyszly do mnie zapakowane w karton w zielono-czrwonym kolorze  adekwatnie do kolorow szamponow firmy Catzy. Oba szampony sa produktami przeznaczonymi do wlosow z lupiezem, zielony z dodatkiem ziol na lupiez lojotokowy, czerwony natomiast (moim zdaniem nieco delikatniejszy) do zwyklego lupiezu. Waznym skladnikiem kazdego z szamponow jest pirytonianem cynku. Ja juz kiedys probowalam produktu z cynkiem i bylam ba

Ziaja Med


Dzisiaj szybki post o Szamponie Ziaja Med. Który to szampon niestety troszeczkę mnie rozczarował. Dlaczego? 
Jest to szampon który ma łagodzić świąd, kupiłam go w sklepie Ziaji gdzie Pani sprzedawczynii zapewniała mnie że przy łzs faktycznie się sprawdzi. No niestety nie poradził sobie jakoś idealnie. Faktycznie zaraz po myciu lekko uspokajał mój skalp, ale niestety to był efekt krótkotrwały, a skóra głowy szybko się do niego przyzwyczaiła i dość szybko przestał łagodzić a szkoda.

Myślę że dla ludzi bez problemu łzs zdecydowanie lepiej się sprawdzi. 
- ładnie pachnie miętą 
- dobrze się pieni
- bardzo dobrze oczyszcza ( typowy zdzierak z sls) 
- cena 10 zł



No i jeszcze zdjęcie składu:


Myślę że jeśli nie macie problemu z łzs to ten szampon zadziała u was zdecydowanie lepiej :) 
No i zapraszam na Instagrama :) 
Follow my blog with Bloglovin

Komentarze

  1. Miałam go i jako ŁOJOTOKOWIEC stwierdzam, że nie daje rady:( Łagodzi swędzenie ale nic poza tym. Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie tylko wlasmie z tym lagodzeniem to tak różnie.

      Usuń
  2. Ziaja to dla mnie ostatnio przegryw :( Wywaliłam wszystko co miałam (jak zaczęłam czytać składy). Jedyne co mi się podoba to ta odżywka myjąca, która tak naprawdę ma skład delikatnego szamponu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odzywka myjaca bardzo mnie interesuje :) Szukam teraz czegos takiego tylko zeby dla łzs dobre było.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty