Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Szampony Catzy pomocne w walce z LZS ?

Kochani z gory was przepraszam za brak polskich znakow. Moj komputer ma jakis mam nadzieje tylko chwilowy problem i nie moge zainstalowac na nim polskiego jezyka i przez to nie mam polskich znakow niestety :/  Jakis czas temu dzieki uprzejmosci Pani Izaebli otrzymalam do testowania dwa szampony firmy Catzy. Prawde mowiac kiedys zastanawialam sie nad ich kupnem ale moja skora od dluzszego czasu zle reaguje na szampony z sls i zwyczajnie zrezygnowalam z zakupu. Nadazyla sie jednak okazja zeby je przetestowac za co bardzo serdecznie dziekuje Pani Izabeli. Szampony przyszly do mnie zapakowane w karton w zielono-czrwonym kolorze  adekwatnie do kolorow szamponow firmy Catzy. Oba szampony sa produktami przeznaczonymi do wlosow z lupiezem, zielony z dodatkiem ziol na lupiez lojotokowy, czerwony natomiast (moim zdaniem nieco delikatniejszy) do zwyklego lupiezu. Waznym skladnikiem kazdego z szamponow jest pirytonianem cynku. Ja juz kiedys probowalam produktu z cynkiem i bylam ba

Dabur Herbal ziołowa pasta do zębów.

Już od bardzo dawna nasz rynek podbijają kosmetyki indyjskie firmy Dabur, najbardziej są znane oczywiście olejki do włosów typu Dabur Amla, Moją ulubioną jest oczywiście Dabur Amla Gold o której można poczytać tutaj


Idąc dalej pasta o opakowaniu pisać nie będę bo opakowanie jest jak każdej pasty, poniżej skład:


Pasta ma kolor ufoludkowo zielony :) pachnie miętowo, a w smaku jest niestety gorzkawa, bardzo mocno się pieni i wystarczy odrobinka żeby umyć zęby bardzo dokładnie. Jest to moje drugie opakowanie tej pasty. Pierwsze opakowanie kupiłam przez allegro za kilkanaście zł więc nie jakoś dużo tym bardziej że wystarcza ona na bardzo długo a to opakowanie zakupiłam w hinduskim sklepie. Swego czasu pomogła mi w walce z krwawiącymi i mocno zaczerwienionymi dziąsłami, a nawet z bólem zęba. Myślę że tajemniczy składnik tej pasty czyli drzewo Neem które ma działanie przeciwgrzybiczne, przeciwzapalne oraz antybakteryjne chociaż w składzie jest gdzieś dopiero w połowie miało w tym swój udział. Mogę ją polecić, smak nie jest idealny ale da się do niego przyzwyczaić :)


Jestem z pasty bardzo zadowolona. Chociaż smak ma trochę dziwny, to jak niewiele past jest bardzo pomocna w walce z problemami dziąseł. No i co ciekawe jako jedyna jak do tej pory niweluje w większym stopniu zapach zjedzonego czosnku lub cebuli :)

Wspominam o tym dlatego że tutaj możecie znaleźć link do przepisu na pyszny sosik czosnkowy na blogu który od  niedawna tworzymy razem z moim TŻ :)

Komentarze

  1. UPS, chyba zły odnośnik :D
    a pasty Dabur jeszcze nie miałam, rozumiem że jest bez fluoru? Ostatnio używam Bilka Homeopathy, są super :) a rano nie ma dziwnego nieświeżego posmaku w ustach, jak po tradycyjnych pastach z SLS :) Pewnie niedługo o nich napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma fluoru :) Ma za to SLS, ale nie na początku składu, po tej paście rano jest super, tylko zaraz po myciu ten gorzkawy smak, ale da się przeżyć. Ja miałam też pastę babuszki Agafii smaczniejsza ale trochę mniej skuteczna jednak. Oraz pasta aloesowa z Forever living products zdecydowanie naturalny skład, ale moim zdaniem to pasta dra zdrowych dziąseł. Nie pomaga za wiele w leczeniu, ale dobrze czyści, dobrze smakuje i ogólnie jest ok :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty